Σύνηθες Ερωτήματα

Σύνηθες Ερωτήματα2025-01-22T19:46:04+02:00

Computer Fans – Ερωτήματα

Οι πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν οι πελάτες μας.

Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας, προσφέροντας σαφείς και χρήσιμες πληροφορίες για τις επισκευές, την ανάκτηση δεδομένων και τις υπηρεσίες μας. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γιατί είναι απαραίτητος ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής;2025-01-12T19:38:02+02:00

Ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής (π.χ. ηλεκτρονικός υπολογιστής, smartphone, tablet κ.λ.π.), γίνεται για να εντοπίσουμε τη βλάβη της συσκευής και να έχουμε μια πλήρη εικόνα της κατάστασης της, πριν προχωρήσουμε στην επισκευή της. Ουσιαστικά είναι η λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζει η συσκευή σας.

Χωρίς τον διαγνωστικό έλεγχο δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην επισκευή, διότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πρόβλημα το οποίο έχει η συσκευή σας. Έτσι, ελέγχουμε κάθε εξάρτημα της συσκευής (λειτουργικό και μη) και εκτός από την αναζήτηση της βλάβης, ερευνούμε και την αιτία εμφάνισης της. Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο επιδιορθώνουμε την βλάβη αλλά αποφεύγουμε και την επανεμφάνιση της στο μέλλον, αφού αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα από την ρίζα του.

Ο έλεγχος διάγνωσης περιλαμβάνει:
1. Διάγνωση προβλήματος της συσκευής
Ο έλεγχος μιας συσκευής γίνεται με την εμπειρία του τεχνικού προσωπικού, καθώς και με τη χρήση ειδικών διαγνωστικών εργαλείων, για την ακριβή διάγνωση της βλάβης, που πρέπει να έχει κάθε σωστό εργαστήριο.
2. Ενημέρωση του πελάτη για το πρόβλημα της συσκευής
3. Έρευνα ανταλλακτικού αν χρειάζεται
Ερευνούμε για το απαραίτητο ανταλλακτικό, το οποίο χρειάζεται η συσκευή σας για να επισκευαστεί, όσον αφορά την ποιότητα, την εγγύηση και το κόστος του.
4. Ενημέρωση του πελάτη για το κόστος του ανταλλακτικού και το κόστος εργασίας
Ενημέρωση του πελάτη για τις επιλογές που έχει και για το αν αξίζει ή όχι η επισκευή της συσκευής του, με βάση την απόδοση και το αρχικό της κόστος.
5. Επαναληπτικός έλεγχος και μετά την επιδιόρθωση του, για να εξασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία της συσκευής σας.

Πότε ο διαγνωστικός έλεγχος είναι δωρεάν και πότε επί πληρωμή;2025-01-12T19:38:13+02:00

Το κάθε κατάστημα έχει τη δική του πολιτική, οπότε εμείς μπορούμε να αναφερθούμε μόνο για την πολιτική του καταστήματος μας “Computer Fans”.

O διαγνωστικός έλεγχος γίνεται δωρεάν εφόσον ο πελάτης επισκευάσει τη συσκευή του ή σε περίπτωση που η διαδικασία διάγνωσης της βλάβης της συσκευής του δεν είναι περίπλοκη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επισκευάσει το μηχάνημα του και η διαδικασία διάγνωσης της βλάβης της συσκευής του είναι περίπλοκη (π.χ. πλήρες αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση της συσκευής σας ή ώρες χρήσεις των διαγνωστικών εργαλείων), τότε ο έλεγχος είναι επί πληρωμή και ανέρχεται στο ποσό των 15 ευρώ μαζί με ΦΠΑ.

Ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής πόσες μέρες διαρκεί;2025-01-12T19:38:21+02:00

Εξαρτάται πάντα από την πολυπλοκότητα της βλάβης. Συνήθως διαρκεί 1-2 ημέρες και σε περιπτώσεις πολύπλοκες όπως βλάβες σε μητρικές πλακέτες εκεί ο χρόνος είναι 2-4 ημέρες.

Σε πόσες ημέρες η συσκευή μου μπορεί να επισκευαστεί από την στιγμή που θα παραδοθεί στο κατάστημα;2025-01-12T19:38:31+02:00

Εφόσον ολοκληρωθεί ο διαγνωστικός έλεγχος και υπάρχει το ανταλλακτικό στο εργαστήριο μας τότε η επισκευή γίνεται είτε την ίδια ημέρα ή την επομένη. Σε περίπτωση παραγγελίας του ανταλλακτικού γίνεται εφόσον παραλάβουμε το ανταλλακτικό σας από την εκάστοτε courier (συνήθως 3-4 ημέρες).

Έχω μια συσκευή για επισκευή αλλά βρίσκομαι εκτός Κέρκυρας θα μπορούσα να σας την αποστείλω;2025-01-12T19:38:48+02:00

Ναι βεβαίως και γίνεται, καθώς εξυπηρετούμε πελάτες Πανελλαδικά. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε.

5o χλμ Εθνικής Λευκίμμης, Βρυώνη, Κέρκυρα
49084
(+30) 26610 30848 – (+30) 697 3971 291
info@computerfans.gr

Έχω κατάστημα πληροφορικής και θα με ενδιέφερε να συνεργαστώ μαζί σας για τις ανακτήσεις δεδομένων από προβληματικά αποθηκευτικά μέσα των πελατών μου. Τι χρειάζεται να κάνω;2025-01-12T19:42:37+02:00

Μπορείτε να μας εμπιστευτείτε και δεν θα προβληματιστείτε ποτέ ξανά. Για συνεργασία B2B ανάκτησης δεδομένων από αποθηκευτικά μέσα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να ενημερωθείτε πλήρως για την ομαλή συνεργασία μας.

Έχετε κάποια πιστοποίηση για την διασφάλιση των προσωπικών μου δεδομένων;2025-01-12T19:46:25+02:00

Είμαστε Πιστοποιημένοι τεχνικοί GDPR & DPO για την διασφάλιση και την εχεμύθεια των δεδομένων σας. Επίσης, μπορούμε ανά πάσα στιγμή εφόσον μας ζητηθεί να σας παρουσιάσουμε τα πιστοποιητικά μας.

Ακολουθείτε κάποια συγκεκριμένη διαδικασία παραλαβής του αποθηκευτικού μέσου που είναι για ανάκτηση δεδομένων;2025-01-12T19:48:35+02:00

Ναι βεβαίως. Με την παραλαβή του αποθηκευτικού σας μέσου συμπληρώνουμε τα κατάλληλα έγγραφα παραλαβής και εμπιστευτικότητας GDPR.

Πόσες ημέρες διαρκεί ο έλεγχος του αποθηκευτικού μέσου και τι κόστος έχει;2025-01-12T19:50:35+02:00

Ο χρόνος διάγνωσης ενός αποθηκευτικού μέσου εξαρτάται από το είδος και την πολυπλοκότητα της βλάβης. Συνήθως για μια απλή βλάβη μπορεί να χρειαστεί 1-2 ημέρες για να ολοκληρωθεί ο έλεγχος. Ο έλεγχος είναι χωρισμένος σε τρία επίπεδα: στο πρώτο επίπεδο το κόστος είναι δωρεάν, στο δεύτερο επίπεδο είναι 20€ + φπα και στο τρίτο επίπεδο σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να φτάσει τα 60€ + φπα.

Σε πόσες ημέρες μπορείτε να ανακτήσετε τα προσωπικά μου δεδομένα;2025-01-12T19:52:26+02:00

Εξαρτάται πάντα από το είδος και την πολυπλοκότητα της βλάβης. Μία απλή ανάκτηση δεδομένων μπορεί να κρατήσει 2-3 ημέρες, σε πιο δύσκολες περιπτώσεις μπορεί να κρατήσει εβδομάδα ακόμη και μήνα.

Go to Top