Computer Fans – Ερωτήματα
Οι πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν οι πελάτες μας.
Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας, προσφέροντας σαφείς και χρήσιμες πληροφορίες για τις επισκευές, την ανάκτηση δεδομένων και τις υπηρεσίες μας. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!
Ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής (π.χ. ηλεκτρονικός υπολογιστής, smartphone, tablet κ.λ.π.), γίνεται για να εντοπίσουμε τη βλάβη της συσκευής και να έχουμε μια πλήρη εικόνα της κατάστασης της, πριν προχωρήσουμε στην επισκευή της. Ουσιαστικά είναι η λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζει η συσκευή σας.
Χωρίς τον διαγνωστικό έλεγχο δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην επισκευή, διότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πρόβλημα το οποίο έχει η συσκευή σας. Έτσι, ελέγχουμε κάθε εξάρτημα της συσκευής (λειτουργικό και μη) και εκτός από την αναζήτηση της βλάβης, ερευνούμε και την αιτία εμφάνισης της. Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο επιδιορθώνουμε την βλάβη αλλά αποφεύγουμε και την επανεμφάνιση της στο μέλλον, αφού αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα από την ρίζα του.
Ο έλεγχος διάγνωσης περιλαμβάνει:
1. Διάγνωση προβλήματος της συσκευής
Ο έλεγχος μιας συσκευής γίνεται με την εμπειρία του τεχνικού προσωπικού, καθώς και με τη χρήση ειδικών διαγνωστικών εργαλείων, για την ακριβή διάγνωση της βλάβης, που πρέπει να έχει κάθε σωστό εργαστήριο.
2. Ενημέρωση του πελάτη για το πρόβλημα της συσκευής
3. Έρευνα ανταλλακτικού αν χρειάζεται
Ερευνούμε για το απαραίτητο ανταλλακτικό, το οποίο χρειάζεται η συσκευή σας για να επισκευαστεί, όσον αφορά την ποιότητα, την εγγύηση και το κόστος του.
4. Ενημέρωση του πελάτη για το κόστος του ανταλλακτικού και το κόστος εργασίας
Ενημέρωση του πελάτη για τις επιλογές που έχει και για το αν αξίζει ή όχι η επισκευή της συσκευής του, με βάση την απόδοση και το αρχικό της κόστος.
5. Επαναληπτικός έλεγχος και μετά την επιδιόρθωση του, για να εξασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία της συσκευής σας.
Το κάθε κατάστημα έχει τη δική του πολιτική, οπότε εμείς μπορούμε να αναφερθούμε μόνο για την πολιτική του καταστήματος μας “Computer Fans”.
O διαγνωστικός έλεγχος γίνεται δωρεάν εφόσον ο πελάτης επισκευάσει τη συσκευή του ή σε περίπτωση που η διαδικασία διάγνωσης της βλάβης της συσκευής του δεν είναι περίπλοκη.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επισκευάσει το μηχάνημα του και η διαδικασία διάγνωσης της βλάβης της συσκευής του είναι περίπλοκη (π.χ. πλήρες αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση της συσκευής σας ή ώρες χρήσεις των διαγνωστικών εργαλείων), τότε ο έλεγχος είναι επί πληρωμή και ανέρχεται στο ποσό των 15 ευρώ μαζί με ΦΠΑ.
Εξαρτάται πάντα από την πολυπλοκότητα της βλάβης. Συνήθως διαρκεί 1-2 ημέρες και σε περιπτώσεις πολύπλοκες όπως βλάβες σε μητρικές πλακέτες εκεί ο χρόνος είναι 2-4 ημέρες.
Εφόσον ολοκληρωθεί ο διαγνωστικός έλεγχος και υπάρχει το ανταλλακτικό στο εργαστήριο μας τότε η επισκευή γίνεται είτε την ίδια ημέρα ή την επομένη. Σε περίπτωση παραγγελίας του ανταλλακτικού γίνεται εφόσον παραλάβουμε το ανταλλακτικό σας από την εκάστοτε courier (συνήθως 3-4 ημέρες).
Ναι βεβαίως και γίνεται, καθώς εξυπηρετούμε πελάτες Πανελλαδικά. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε.
5o χλμ Εθνικής Λευκίμμης, Βρυώνη, Κέρκυρα
49084
(+30) 26610 30848 – (+30) 697 3971 291
info@computerfans.gr
Μπορείτε να μας εμπιστευτείτε και δεν θα προβληματιστείτε ποτέ ξανά. Για συνεργασία B2B ανάκτησης δεδομένων από αποθηκευτικά μέσα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να ενημερωθείτε πλήρως για την ομαλή συνεργασία μας.
Είμαστε Πιστοποιημένοι τεχνικοί GDPR & DPO για την διασφάλιση και την εχεμύθεια των δεδομένων σας. Επίσης, μπορούμε ανά πάσα στιγμή εφόσον μας ζητηθεί να σας παρουσιάσουμε τα πιστοποιητικά μας.
Ναι βεβαίως. Με την παραλαβή του αποθηκευτικού σας μέσου συμπληρώνουμε τα κατάλληλα έγγραφα παραλαβής και εμπιστευτικότητας GDPR.
Ο χρόνος διάγνωσης ενός αποθηκευτικού μέσου εξαρτάται από το είδος και την πολυπλοκότητα της βλάβης. Συνήθως για μια απλή βλάβη μπορεί να χρειαστεί 1-2 ημέρες για να ολοκληρωθεί ο έλεγχος. Ο έλεγχος είναι χωρισμένος σε τρία επίπεδα: στο πρώτο επίπεδο το κόστος είναι δωρεάν, στο δεύτερο επίπεδο είναι 20€ + φπα και στο τρίτο επίπεδο σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να φτάσει τα 60€ + φπα.
Εξαρτάται πάντα από το είδος και την πολυπλοκότητα της βλάβης. Μία απλή ανάκτηση δεδομένων μπορεί να κρατήσει 2-3 ημέρες, σε πιο δύσκολες περιπτώσεις μπορεί να κρατήσει εβδομάδα ακόμη και μήνα.