Πολιτική Καταστήματος

Ο πελάτης εφόσον εμπιστευτεί την συσκευή του (υπολογιστή, κινητό ή tablet ) στο εργαστήριο μας "Computer Fans" προς επισκευή αποδέχεται ότι:

  • Τα στοιχεία που δηλώνει στο βιβλίο επισκευής είναι αληθή και φέρει ολοκληρωτικά την ευθύνη σε πιθανό έλεγχο, εφόσον διαπιστωθούν ψευδή στοιχεία (δελτίο παραλαβής - παράδοσης).
  • Η συσκευή που φέρνει προς επισκευή είναι δική του, ή κάποιου προσώπου το οποίο εκπροσωπεί. Σε περίπτωση αποδείξεως του αντιθέτου το εργαστήριο μας δεν φέρει καμία μα καμία ευθύνη.
  • Ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικώς για το κόστος επισκευής της συσκευής του, εφόσον συμφωνήσει να επισκευαστεί, δίνει ως προκαταβολή το 50% της τελικής τιμής της επισκευής και του ανταλλακτικού.
  • Εφόσον συμφωνήσει στην επισκευή της συσκευής του και έχει πληρώσει το 50% της προκαταβολής, τότε γίνετε και ολοκληρώνετε η επισκευή της συσκευής του.
  • Μόλις η επισκευή ολοκληρωθεί ο πελάτης ενημερώνεται και πάλι τηλεφωνικώς, ότι η συσκευή του είναι έτοιμη και να έρθει να την παραλάβει.
  • Στο κατάστημα ο πελάτης θα παραλάβει τη συσκευή του, εφόσον γίνει μια παρουσίαση της επισκευασμένης συσκευής για την λειτουργικότητα της, αφού φυσικά γίνει και η πληρωμή (μετρητά, αντικαταβολή, κάρτα τραπέζης, κατάθεση τραπέζης ή paypal).
  • Σε περίπτωση επιθυμίας του πελάτη να γίνει διακοπή της διαδικασίας επισκευής κατόπιν παραγγελίας του ανταλλακτικού, το εργαστήριο μας δεν πρόκειται να επιστρέψει το ποσό της προκαταβολής, αλλά ούτε και το ανταλλακτικό στον πελάτη.
  • Σε περίπτωση επιθυμίας του πελάτη να γίνει διακοπή της διαδικασίας επισκευής και έχει γίνει η διαδικασία τεχνικού ελέγχου της συσκευής του από τους τεχνικούς του εργαστηρίου μας, υπόκειται σε ελάχιστη χρέωση των 15€ με ΦΠΑ.
  • Το εργαστήριο μας δε φέρει καμία ευθύνη σε απρόοπτες περιπτώσεις (φωτιά, κλοπή, πλημμύρα), οι οποίες είναι παρά τη θέληση της εταιρίας μας.
  • Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της επισκευής στη συσκευή σας, το εργαστήριο μας επικοινωνεί με τον πελάτη έτσι ώστε να ενημερωθεί ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η επισκευή του για να παραλάβει τη συσκευή του (παραλαβή με το δελτίο παραλαβής - παράδοσης ή αστυνομικής ταυτότητας).
  • Μετά το πέρας 3 μηνών η συσκευή θα πηγαίνει για ανακύκλωση και δε φέρουμε καμία ευθύνη για την φύλαξη της.
  • Σε περιπτώσεις που ενημερώσουμε τον πελάτη ότι δεν χρειάζεται μόνο την επισκευή της βλάβης την οποία διαπίστωσε ο ίδιος και πρέπει να επισκευαστεί και κάτι επιπλέον, αλλά ο πελάτης δεν το επιθυμεί, τότε το εργαστήριο μας δε φέρει καμία ευθύνη για τις υπόλοιπες ή μελλοντικές βλάβες.
  • Copyright
    Ακολουθήστε μας